304 avenue 2015 wiosna - header fb jpastel

 

14 marca Galeria na Czystej we Wrocławiu znów zamieniła się w najmodniejszą przestrzeń Wrocławia.

Tym razem do współpracy zaprosiłyśmy projekt Noś się świadomie. Wszystko w ramach wydarzenia: 304 Avenue Fashion & Lifestyle Market, które miałyśmy przyjemność organizować, dopełniając codziennej idei wspierania polskich projektantów w Fu-Ku.

304 Avenue Fashion & Lifestyle Market to niezwykłe połączenie showroomów wspierających polskich projektantów z solidną porcją wiedzy, która w tym roku upłynęła pod znakiem inicjatywy społecznej „Noś się świadomie”. Celem wydarzenia jest m.in. przybliżenie problemu zakupów w tzw. „sieciówkach” i pokazanie, że autorskie projekty dostępne są dla każdego, bez względu na wiek, płeć, czy grubość portfela. Showroomy stają się więc okazją do osobistej rozmowy z polskimi projektantami oraz zakupienia ubrań i dodatków bezpośrednio od kreatorów współczesnej mody.

Inicjatywa „Noś się świadomie” zagląda nie tylko do szafy

Po doświadczeniach poprzednich edycji związanych z zainteresowaniem uczestników częścią wykładową, w tym roku zaprosiliśmy kolejnych specjalistów z dziedzin zdrowego żywienia, social media i PR. Dodatkowo wybrani projektanci opowiedzieli o współczesnym ryku mody i trudnościach w jego kreowaniu. W trakcie wydarzenia odbył się pokaz krótkometrażowych filmów: „Ubierz mnie” i „Człowiek z reklamówką”. Imprezę zakończył zaś premierowy występ duetu „Stary Malenka” oraz koncert Ani Kłys.

O podniebienia na naszym wydarzeniu zadbało niezawodne 304 brunch/cafe na co dzień również stacjonujące w Galerii na Czystej.A dla pierwszych 40 osób z okazji 4tych urodzin Fu-Ku przygotowało słodkie niespodzianki.

Imprezę poprowadził dziennikarz, projektant komunikacji: Tomasz Nowak.

Plakat

Na wydarzeniu zaprezentowało się ponad 30 polskich marek. Wśród nich Horror!Horror, w kreacji których Agata Trzebuchowska wystąpiła na Gali Rozdania Oskarów oraz Klu by Edyta Jermacz, w projektach której można spotkać wiele polskich gwiazd, m.in. Patricię Kazadi.Retrospektywa Solanin Film Festiwal we współpracy ze Stowarzyszeniem in TractU została poprowadzona przez krytyka filmowego Michała Hernesa, który opowiedział o przedstawianych filmach  krótkometrażowych filmów: „Ubierz mnie” w reżyserii Małgorzaty Gliszewskiej, pokazujący jak wiele zależy od naszego ubioru oraz „Człowiek z reklamówką” w reżyserii Jakuba Polakowskiego, ukazujący głównego bohatera odpornego wszystkim trendom, idącego przez życie z oldschoolową reklamówką.

Po pokazie filmów odbyły się prelekcje dotyczące różnych dziedzin szeroko pojętego lifestyle’u.
Instagramers Wrocław o prężnie rozwijającym się instagramie, w wykładzie „Magia kwadratu, czyli instagram twojej marki”.
później Kasia Kwiecień , obecnie pracująca w dziale marketingu wizerunkowego Domodi.pl. Współtwórczyni pierwszego w Polsce internetowego magazynu o brandingu Brandboom, blogerka na www.babeczkinawybiegu.pl, o brandingu „Marka vs produkt? Do czego służy branding?”. Anna Maksymiuk-Szymańska, założycielka pierwszej, internetowej telewizji – Babskie TV, właścicielka agencji Babski PR, projektantka i właścicielka marki odzieżowej Em Em Szop oraz prowadząca kanał na YT – Co za Szycie. Poprowadzi wykład „Marketing modowy – jak stworzyć własny brand w sieci”.
Płynnie przechodząc do tematu świadomości, nie tylko w ubiorze, ale również w naszej diecie. Aleksandra Jabłońska założycielka Instytutu Demia, DietCoach, spec ds modelownia sylwetki, inicjator założenia Klubu Kobiet – Inspire oraz współtwórczyni Platformy Biznesowej Kobiet Creative Women. Przedstawi wykład „Rola modelowania sylwetki masażem w procesie odchudzania”.
Na koniec Agata Cezari zwróci uwagę na nasz brak świadomości w diecie, wykładem „Nie wiecie, co jecie”.
Na spotkanie autorskie zaprosiliśmy wrocławską projektantkę  Agnieszkę Światły, laureatka wielu prestiżowych konkursów dla projektantów mody, takich jak „Gryf Fashion Show 2008”, „Oskary Fashion 2006” oraz „New Look Design 2008”. Działająca prężnie na rynku lokalnym jak i międzynarodowym. Ubierała m.in. Adę Fijał, Patrycję Kazadi czy Grażynę Wolszczak.
Zmierzając ku końcowi premierowo wystąpił duet „Stary Malenka” – stworzony przez Agę Podolan i Kamila Dysiewicza. Wyróżniają się autorskimi tekstami oraz muzyką z pogranicza electropop, piosenki aktorskiej i eksperymentalnej, którzy będą wstępem do muzycznej części naszego wydarzenia! Robiąc krótką przerwę, wylosujemy nagrody, dla osób które wezmą udział w naszej ankiecie,
Wydarzenie zamknął finałowy koncert wrocławskiej wokalistki Ani Kłys w duecie z Markiem Pędziwiatrem.

Emocje po wydarzeniu jeszcze nie opadły, a były tym większe iż podczas wydarzenia Fu-Ku obchodziło 4te urodziny!

Zbierając pozytywne głosy od naszych klientów, już myślimy o kolejnej edycji!

Ale o tym już niebawem!

Zapraszamy do odwiedzenia fanpage’a 304 Avenue!