Wywiad z CAHLO
1.Skąd pomysł na markę? Idea marki oraz krótka historia.

Tworzymy Cahlo we trzy – Ania, Ewa i Ola. W 2006 roku, kiedy powstała marka limitowane kolekcje ubrań w Polsce były rzadkością. Nie łatwo było znaleźć ubrania oryginalne, o ciekawych wzorach, które byłyby wygodne, a przy tym kobiece.Zdecydowałyśmy, że same zaczniemy towrzyć – takie ubrania w jakich dobrze się czujemy i jakich nam brakuje. W projektowaniu kierujemy się przede wszystkim własnym gustem. Staramy się by nasze projekty były oryginalne, podkreślające indywidualny styl i wygodne. By kobiety czuły się w nich po prostu dobrze.

2.Co jest dla Ciebie największą inspiracją na co dzień?

Zdecydowanie wszystko dookoła. Ludzie, podróże, sztuka.

3.Czy uważasz, że polski rynek mody daje dużą możliwość rozwoju dla twórcy?

Polski rynek daje coraz większą możliwość rozwoju dla twórcy. Jednak rynek tworzą przede wsystkim ludzie, a mamy wrażenie, że nasze społeczeństwo jest cały czas bardzo mocno przywiązane do galerii handlowych, zakupów w mall’ach, do korporacyjnych, wielkich marek (mimo tego, że ceny w takich sklepach wbrew pozorom wcale nie różnią się od cen oferowanych przez projektantów). Małe butiki niestety wciąż są jeszcze rzadkością i często mają trudności z utrzymaniem się. Innym problemem, który ogranicza rozwój zarówno młodych twórców, jak i wszystkich małych przedsiębiorców to ogromne koszty utrzymania firmy i polska biurokracja, która niestety cały czas nie docenia tego, jak ważną rolę te mikroprzedsiębiorstwa odgrywają w gospodarce kraju.

4.Moda to dla Ciebie zawód czy sposób na życie?

Cahlo to zarówno pasja jak i nasza praca zawodowa. Traktujemy własną markę bardzo poważnie i ciężko pracujemy, ale nie zapominamy o tym, że ma być to także przyjemność i dobra zabawa. Mimo wielu momentów zwątpienia cały czas pamiętamy, że Cahlo powstało, żeby spełniać marzenia i tego się mocno trzymamy.

5.Moda wyszła z pasji tworzenia, czy kształciłeś/aś się w tym kierunku?

Miałyśmy potrzebę głębszego wyrażenia siebie. Na początku wszystko było zdecydowanie z pasji. Potem, by się doskonalić zaczęłyśmy kształcić się w tym kierunku.

bluza-rurka-z-kremem-cahlo-

6.Dlaczego Twoja marka?(czym zachęciłbyś/łabyś przyszłego Klienta do zakupu właśnie Twojego projektu, czym on się wyróżnia)

Ubrania Cahlo są ponadczasowe, każda kobieta, niezależnie od wieku, czuje się w nich wyjątkowo i oryginalnie. Mówi się czasem, że jakiś ciuch „ubiera”, to znaczy, że tak naprawdę nie potrzeba już kombinować nad – i tak jest z ubraniami Cahlo.

7.Projektant też człowiek… 🙂 – Twoja największa „wpadka” modowa?

Nie wiem, czy można to nazwać wpadką, ale nie raz zdażało nam się wypuścić w kolekcji jakiś model, który się nie spodobał w danym sezonie, i byłyśmy pewne, że nie znajdą się na niego chętni. O dziwo świetnie sprzedawał się w kolejnym sezonie.

8.Ostatnio przeczytana książka i obejrzany film?

Film – „Bogowie”, książka „Big Mac” Serhija Żadana

swetro-tunika-batman-beza-cahlo-

Dokończ zdania:

Styl to... Sposób bycia
Twoje motto życiowe… Wszystko jest możliwe
Twój codzienny rytuał to…. Codziennie inny, w zależności od miejsca i humoru
Twoja stolica mody to... Kopenhaga, Oslo
Projektant, który Cię inspiruje to… Przyjaciele projektanci- Mamapiki, Nubee, Non
Twój nałóg to... Podróże
Nie wyobrażam sobie życia bez…odkrywania
Jedno życzenie do złotej rybki to… tworzyć Cahlo przez całe życie. I podróżować…
Największe modowe faux pas to.. Skarpetki frotte do sandałów?:)

swetro-tunika-batman-vanilla-cahlo-